De interes din Publicitatea Online

Thursday
22 Apr, 2010

Reglementare pe piata de publicitate online privind publicitatea de Brand

Principalele regii de publicitate online (AdEvolution, Apropo Media, ARBOinteractive, Digital Ads, F5, Intact Interactive, InternetCorp, Neogen, Sanoma Hearst Romania, Splendid Interactive si Digital4) au lansat un comunicat de presa prin care anunta adoptarea unui set de reguli privind campaniile de performance marketing pe siteurile reprezentate. Pe scurt, fac o distinctie clara intre campaniile de promovare brand si cele de performanta, atat prin metoda de plata (CPM vs CPC), cat si prin modalitatea de implementare.

De aceea este recomandata, de exemplu, evitarea afisarii de reclame AdSense in regim CPC de tip flash/imagine si alegerea celor de tip contextual, daca doriti sa atrageti pe site-urile proprii campanii de publicitate de tip “brand awarness” (pentru care CPM este mai consistent).

Google Ad Manager devine  DFP  pentru Companiile Mici

Double Click for Publishers Anuntat de la inceputul lunii Februarie, se pare ca trecerea finala de la Google Ad Manager la DFP (DoubleClick pentru Publisheri) se va face de la un moment la altul. Deja a fost schimbat panoul de administrare tocmai in ideea de a face aceasta tranzitie cat mai usoara si au fost prezentate tutoriale video pentru o mai rapida familiarizare cu modificarile.

Pe langa publicarea statisticilor site-ului tau, folosirea unui Ad Server recunoscut si independent  este unul dintre cele mai importante lucruri in demersul de a vinde publicitate pe online. DFP vine cu un plus de credibiltate in acest sens si iti ofera posibilitatea de a targeta campaniile tale, in principiu la acelasi nivel cu Ad Server-ele folosite de regiile de publicitate online locale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>